Pomimo starannej kontroli moze sie zdarzyc, ze otrzymasz niewlasciwy lub wadliwy produkt.
W celu szybkiego rozpatrzenia reklamacji prosimy o skorzystanie z nasz formularz skarg wczesniej, aby sie zarejestrowac.
Wszystkie rolety plisowane napinane maja okreslone „naprezenie wstepne”. To sprawia, ze ??wydaje sie, ze rolety plisowane mogly byc wykonane o kilka centymetrów za krótkie (wysokosc). Przede wszystkim wrazenie to powstaje, gdy po prostu przylozysz plisy do okna – bez ich zapinania. Zanim zlozysz reklamacje, ze towar jest za krótki, zawsze najpierw zamontuj plisy – mozna je rozciagnac o kilka centymetrów i dzieki temu dopasowac.
Chcemy, abys byl zadowolony z naszych produktów. Jesli dostarczone przez nas produkty Ci sie nie spodobaja, mozesz je odeslac do nas lub wymienic w wyznaczonym terminie bez podania przyczyny.
Prosze sprawdzic kazda przesylke natychmiast pod katem integralnosci. Jezeli przesylka jest uszkodzona lub naprawiana tasma klejaca firmy transportowej, prosimy o niezwloczne reklamowanie uszkodzenia u dostawcy i pisemne potwierdzenie tej reklamacji. W razie watpliwosci odmów przyjecia przesylki i skontaktuj sie z nami. W takim przypadku dostarczymy przesylke zastepcza tak szybko, jak to mozliwe. Jesli przedmiot jest uszkodzony pomimo nienaruszonego opakowania, skontaktuj sie z nami w contact.
przed jego zwrotemJesli jeden z Twoich przedmiotów zakupionych na Window-Fashion.pl ulegnie uszkodzeniu, czesto istnieje mozliwosc naprawy uszkodzen we wlasnym zakresie. Chetnie przeslemy produkt do naszego dzialu montazu w celu naprawy. Tutaj równiez wymagane jest wczesniejsze uzgodnienie telefoniczne. Na zyczenie przedstawimy kosztorys. Zlecenia naprawy i reklamacje prosimy przesylac tylko wtedy, gdy sa czyste.
Window Fashion
Feldstrasse 2
CH-8194 Hüntwangen
Schweiz
Tel.: +41 44 869 04 56 Werktags: 8.00 - 19.00 Uhr
Internet: WWW.WINDOW-FASHION.PL
E-Mail: info@window-fashion.ch