TESTUMGEBUNG !
Show Translation

Formularz skargi

W przypadku jakichkolwiek reklamacji dotyczacych dostarczonych przez nas towarów, prosimy o poinformowanie nas o tym w ponizszym formularzu kontaktowym. Po otrzymaniu skargi niezwlocznie ja rozpatrzymy i skontaktujemy sie z Toba telefonicznie lub poczta elektroniczna w dni robocze, zwykle w ciagu 24 godzin.

Aby zarejestrowac reklamacje, nalezy poprawnie wprowadzic dane adresowe w formularzu. W celu szybkiego rozpatrzenia reklamacji prosimy równiez o podanie prawidlowego numeru transakcji i typu produktu.
UWAGA: Aby zapewnic sprawne przetwarzanie, uprzejmie prosimy o wysylanie zwracanych towarów wylacznie po konsultacji z naszym zespolem serwisowym.

Skarga

Nazwa:

Adres:

KOD POCZTOWY          Lokalizacja:
 

Email:
(jesli chcesz, abysmy odpowiedzieli przez e-mail)

Telefon:
(jesli musisz zostac odwolany)

Zaznacz pole wyboru, jesli chcesz oddzwonic.

Typ produktu:
(np. zaslona, markiza, zaluzja plisowana, roleta itp.)

Numer transakcji:
(numer faktury lub zamówienia)

Kontakt:
(jesli miales juz kontakt z jednym z naszych pracowników)

Ochrona przed spamem:
(Kliknij tutaj ' 15A ' (bez cudzyslowu).

Powód skargi

Dostarczono niewlasciwe towary
Towary wadliwe / uszkodzone

W przypadku wadliwych towarów rozpatrzenie reklamacji jest mozliwe wylacznie po podaniu szczególowego opisu wady. Bez tych informacji w pewnych okolicznosciach nie jest gwarantowane szybkie i prawidlowe rozpatrzenie reklamacji.

↑
  • Start
  • Produkty
  • Filtr
  • Serwis